Útkövetések

 


WEB-es  program a sERPa 3.0-hoz

Vállaljuk a Megrendelő cégének üzleti folyamatait, igényeit kielégítő a sERPa rendszerben kialakított rendelési és készletgazdálkodási rendszerhez online módon kapcsolódó web-alapú szoftver készítését. Így akár egy okostelefon vagy tablet segítségével egy böngészőn keresztül áttekinthetőek a készletek, szállítólevelek, rendelések készíthetők, illetve nyomon követhetők.

 

sERPa rendszer bevezetésének folyamata


Első lépés: Kapcsolatfelvétel

  • Felvesszük önnel a kapcsolatot, telefonon vagy interneten keresztül. Díjmentes konzultációval, programbemutatóval állunk rendelkezésére a Self-Supporting System KFT székhelyén, telephelyén, illetve az önök irodájában.

 


Második lépés: Ajánlat

  • Beszélgetésünk során felmérjük az önök igényeit és ennek megfelelően testre szabott, részletes ajánlatot adunk a szoftverre, igény esetén számítógépei üzemeltetésére, korszerűsítésére.

 


Harmadik lépés: Szerződéskötés

  • Írásba foglalt kondíciókkal és határidőkkel megállapodást kötünk.

 


Negyedik lépés: Üzembe helyezés, bevezetés

  • A bevezetési szerződésben foglaltak szerint az önök személyes tanácsadója végzi az induláskor szükséges feladatokat (rendszerfelmérés, telepítés, paraméterezés, lista- és bizonylatszerkesztés, ügyviteli tanácsadás, felhasználók betanítása, éles indulási támogatás).

 


Ötödik lépés: Rendelkezésre állás

  • Folyamatosan kapcsolatban maradunk önnel. Elsőrangúan képzett, személyes tanácsadója telefonon munkaidőben az ön rendelkezésre áll kérdéseinek megválaszolására és az ön által nem megoldható teendők elvégzésére.

 



A Self-Supporting System KFT 2010-ben, a gazdasági recesszió kedvezőtlen időszakában alakult cég. Abban az időszakban talpon maradni sem volt könnyű, ennél nehezebb csak egy új vállalkozás indítása volt. A cég székhelye a Fejér megyei Dunaújvárostól néhány kilométerre fekvő Rácalmáson, fiók telephelye Budapesten, a XX. kerületben található.

Célunk a kis és középvállalkozások hatékony működésének elősegítése személyre szabott ügyviteli rendszerek kidolgozásával és üzemeltetésével. Könyvelő irodánk igény esetén vállalkozások részére komplett könyvelési szolgáltatást nyújt.

Munkatársaink a ProgEn KFT által fejlesztett sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszerben könyvelnek, szervező kollégáink pedig ezt az ERP rendszert ajánlják leendő partnereink számára.

Cégünk a ProgEn KFT viszonteladója, rendszerintegrátora. Kollégáink az elmúlt 20 esztendő alatt szoros együttműködésben a program fejlesztőivel számos sikeres rendszerbevezetésén vannak túl.

A Self-Supporting System KFT munkatársai az egyes termelő-gyártó, vállalkozási illetve kereskedelmi profilú társaságok rendszereinek bevezetése után ellátja ezen cégek későbbi supportját. Az egyes cégek egyedi, cégspecifikus problémáinak megoldására a sERPa programba szorosan integrált saját fejlesztésű szoftverek készítését végzi, ezáltal még hatékonyabbá téve az ERP rendszer kereti között végzett munkát.

Meggyőződésünk, hogy az üzleti tevékenységet támogató rendszerek egyre nagyobb hangsúlyt kapnak világunkban. A folyamatok integrációja, az analitikus adatok és könyvelési tételek egy rendszerben történő kezelése megteremti a lehetőségét a naprakész, pontos, magas színvonalú munka végzésének, jó alapot szolgáltatva egy felelős cégvezető részére a tisztánlátásban, a döntései meghozatalában.

Az ERP rendszer használatában szerzett tapasztalataink és referenciáink kellő alapot teremtenek társaságunk létjogosultságához, egyben biztosítékot nyújtanak az ügyfeleknek, hogy cégük tevékenységét támogató vállalatirányítási információs rendszer kialakítása, bevezetése jó kezekbe kerül, ha a minket választanak.

Könyvelő irodánk - igény estén teljesen papírmentes folyamatok megteremtésével – biztosítja a vállalkozásukban képződő adatok, számviteli, adó, bér jellegű feladataik naprakészen feldolgozását.

 

Cégünk komplex könyvelési szolgáltatást végez partnerei részére, mely a következő területeket öleli fel:

•    Számvitel – számviteli-, adó és egyéb jogszabályoknak megfelelő analitikus könyvelés. (Vevőszámlák, szállító számlák, bankszámla-forgalom, pénztárforgalmak könyvelése, tárgyi eszközök nyilvántartása, ÁFA analitika készítése, Adóbevallások elkészítése, NAV adófolyószámlák figyelemmel kisérése)

•    Bérszámfejtés (Havi megadott adatok alapján a bérszámfejtés elvégzése, bevallások elküldése, szabadságlisták vezetése, OEP ügyintézés, munkaügy).

 

 

Self-Supporting System KFT

Székhely: 2459 Rácalmás, Kiss Ernő u. 23.
Telephely: 1204 Budapest, Török Flóris utca 116.

cégjegyzék szám: 07-09-019508
adószám: 23045923-2-07

bankszámlaszám: 10102969-06491100-01003007


Mobil: +36 30 998-7987

web: www.selfsupportingsystem.hu    
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Ügyvezető:

Bárándi László
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

 

Alkategóriák

A Joomla! tartalomkezelő rendszer bővítmények használatával különféle típusú weblapok készítését teszi lehetővé. A bővítményeknek 5 alaptípusa van: komponensek, modulok, sablonok, nyelvi kiegészítők és beépülő modulok. Webhelyed mindazokat a bővítményeket tartalmazza, melyek egy egyszerű magyar nyelvű webhely készítéséhez szükségesek, viszont minden típusú, több ezer, további bővítmény áll a rendelkezésedre. A Joomla! Extensions Directory (Joomla! Bővítménytár) a Joomla!-bővítmények legnagyobb lelőhelye.